Alla inlägg under april 2010

Av zandra b - 29 april 2010 11:11

Ja snart är det sthlm rock out också,fan vad underbart!

sitter och lyssnar på Bhl just nu och ska ta och göra mig klar.

För att inta staden / birsta o leta efter mitt dröm nagellack haha!

ska gå med sötnosen Mathilda,var ett tag sen,ska bli sweet.


peace out mina vänner

Av zandra b - 28 april 2010 22:06

Åhå imorgon ska jag köpa ett matt turkost nagellack.

fy fan vad snyggt!

 

detta naglleack är iförsig inte matt utan metallic,

men imorgon börjar letning på birsta eller stan!

efter ett MATT turkost och riktigt snyggt nagellack!

woho


peace out

Av zandra b - 28 april 2010 19:21

Bohemian lifestyle har lagt upp en ny låt som heter Silicone,

hur jävla underbar som helst! Goodie boys.


http://www.myspace.com/bohemianlifestyletheband

Av zandra b - 28 april 2010 14:54

Har haft för mig allt mellan himmel och jord hittills idag,

har varit och umgåtts med faster,varit upp till dom,

träffat min kära farsa och hans flickvän,

sedan hämtat Lars på skolan och hämtat Tott på dagis.

Faster har tatuerat sig imorse innan vi sågs,

gissa om de vart snyggt? klart det blev.

Hon skrev Lotten på underarmen i skrivstil,hua så snyggt.

så nu har farmor fått för sig att göra samma&skriva Zandra på andra armen.


Pappa har lagt in pengar igår så idag blir de att beställa biljetter  till sthlm!

Äntligen, saknar nog ihjäl mig efter mina kära vänner!

Men inte långt kvar nu!


Håret vart iaf bra igår,funderar på att färga lite så det blir lite silver/grått också?

Får se hur jag gör med det senare,blir då inte av nu iaf.


Ska väl snoka omkring lite nu,innan det är dags att fixa o trixa lite.


peace out

Av zandra b - 27 april 2010 20:20

nu saknar jag mina fina flickor i sthlm,

och mina underbara kill kompisar.

ska bli underbart att träffa dom igen snart!

& Stockholm rock out på lördag,

ska bli jätte kul och se Bohemian lifestyle (boysen)

och Crashdïet igen. ska bli sjukt roligt!


Och fin fina Hanna ska klippa mig också ! underbart!


   

fina hanna och fina johanna! puss på er <3


peace n <3

Av zandra b - 27 april 2010 19:14

kunde inte hålla mig idag.

har köpt hårfärg,bh och nya as heta tights!

Vart ingen klippning idag pga förhinder.

Så ska höra med Hanna om hon vill klippa mig till helgen istället.


 

mina fina! (dom är dock snyggare i verkligheten)

nu ska jag he ur silvershampoo,

peace n love

Av zandra b - 27 april 2010 10:12

har haft en härligt helg och härlig måndag. till och från såklart.

Tillbringat större delar av tiden med underbara grannar också.


Ska umgås med Eva eva och sötLinn snart,så ska väl göra mig klar.

Senare blir det klippning hemma hos min vän Lisa.

O när jag kommer hem färga lite hår!

Ikväll är det depserata hemmafruar med Amanda också.

Tajt dag,men det ordna sig.


Skriver mer senare,tror jag.

Peace out

Av zandra b - 25 april 2010 14:01

Vilken underbar söndag detta har varit.

Har varit ute i lekparken med sötLiam&Zaga,

vilka små charmtroll,hua så söt dom är!

Nu har vi kommit in efter två timmar ute i de sköna.

Tycker det ha varit riktigt skönt.

Söt Linn o Bästa Eva var såklart också med,

och världens bästa mamma.

Om ett tag ska jag med dom ovanpå ut på äventyr,

ska bli riktigt spännande ;)


vilka härliga människor jag har spenderat denna dag med,

ni är bra personer mina kära!

peace out

Ovido - Quiz & Flashcards