Alla inlägg under mars 2011

Av zandra b - 31 mars 2011 22:17

inatt blir det andra natten på avd 14 på sjukhuset,känns konstigt.

Men hoppas på mer sömn och mindre smärta inatt.

Det är mer kämpigt än jag trott och varje steg är iaf ett steg frammåt.

Jag hade aldrig trott att jag trots allt är såhär stark som jag faktiskt är,

har mått väldigt till och från av medicinerna och pga smärtan som inte ger med sig,endå känner jag mig rätt stark,kan bero på alla underbara människor jag har runt om mig,som bryr sig ärligt och rakt om mig.

Jag har fått otroligt stöttning här på sjukhuset av läkarna och systrarna.

Skulle vilja ge rätt många en "dagens ros" så jag får göra det här!

Ni som stöttat mig vet vem & vilka ni är. tack fina fina ni!

ska snart ta medicin sen lägga mig och sova,kikar tv och kikar datorn så länge!


rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 31 mars 2011 16:03

jajamen då är man inne på andra daen här på sjukhuset.. skabbig äckligt och gipsad,men vad gör det?

Operationen och sövningen gick hur bra som helst,mådde däremot skit då jag vaknade på uppvaket,inte lika kul. Blivit riktigt bra behandlad och får de som jag tycker skulle vara bra. Rätt sköönt.

Haft besök enda sedan ja kom tillbaka till mitt rum efter operationen,

jag märker rätt väl såhär i efterhand vilka som är riktiga vänner som hört av sig,skrivit & kommit hit,tack älskade ni,det betyder allt för mig <3


Snart blir det nog mat & mediciner,annars får ja be om det,har sådan smärta så ingen anar,har varit ute med ronya & mamsen & åkt rullstoll,

rätt skönt och få komma ut från rummet & avdelningen.

Nu film så skriver sen,sköterskan kom in nu så tabletter och ta bort kanylen på överhanden,trodde inte vi skulle behöva den mer.. däremot spruta i magen... uscha



Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 27 mars 2011 17:29

Är det inte dags att människor slutar tar efter allt efter andra?

Komma på något eget istället för att ta ord som andra säger hela tiden,

kanske inte köpa alla plagg likadana eller klaga på vad andra gör,sedan gör exakt samma sak själva?

Vad är grejen med detta?

Vissa människor är bara för mycket helt enkelt.



Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 24 mars 2011 19:13

Kör mig en sista utgång på ungefär en och halv månad imorgon!

Är man taggad eller är man taggad?




Dåligt snygg man! oj oj *drol*


rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 21 mars 2011 20:50

Jag skiter fullstänigt i hur lyckliga alla är,hur bra alla mår,

hur mycket jävla glädje som finns i erat liv,hur skönt ni tycker det är  alla jävla vår känslor och sol och lycka okej? (nej jag tror jag ljuger)

Jag klandrar mig själv för att jag inte har någon livsglädje i huvetaget,

jag är avundsjuk på att alla är så jävligt lyckliga hela tiden

& jag hatar när alla ler,skrattar och är så allmänt jävla glada!


Jag är inte glad ok? jag är nervör,förvirrad,arg,less och hatisk!


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 19 mars 2011 13:58

Pratade med en vän igår som jag inte pratat med på otroligt länge.

Pratade om lite allt möjligt och helt plöstligt kändes det som min livsglädje var tillbaka,märkligt va? Tur jag har extremt fina vänner!


Lita har börjat tränas mer & mer med klicker (mammas duktiga tjej)

Snart kan hon göra higvefive utan till,blir så stolt!


rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 18 mars 2011 18:00

   

Gabriel fick snusnäsduk & en söt body =)


    <3

Av zandra b - 15 mars 2011 21:13

du fick mig att bli generad o jävligt,

nu plågar du ut mig som i ett rent helvete.

Jag log och rodnade från första sekund in i det sista,

jag kan fortfarande vakna rodnandes för att jag drömmer om dig.

Du är en jävla skitstövel som alla andra.

Nu är det krig

Ovido - Quiz & Flashcards