Alla inlägg under oktober 2011

Av zandra b - 27 oktober 2011 16:56

Har ett bildspel på min minilaptop,då filmen var slut,visades bilder på dig.

Från den där sommaren då jag träffade dig första gången.

Lockarna i håret,dom otroligt vackra ögonen och dom charmiga groparna i kinderna.

Jag saknar dig..liksom många fler.


Andra kvällen vi möttes tog du bussen med mig och en vän,

vi frågade lite snällt efter vi åkte en bit med buss,vart ska du av?

jag ska inte av svarade du,jag ska med och sova hos er.

Du fick sova hos min vän och hade vaknat dagen efter i ett rosa rum och du tänkte shit,vart är jag,mitt rum är inte rosa.


En annan kväll drack du jag och två vänner,

lampan gick sönder till i will survive,

han vi var hos ramlade inne på toan och sa att det var du och jag som hade dragit till han.

Vilka kvällar vi haft..

Sena nätter med msn samtal,

när jag väl slet mig från datorn och skulle lägga mig sa du alltid det kommer stå någon utanför ditt fönster (jag tänker på det än).

Den där alla hjärtans dag då jag var på hemsön och pappa redan lagt sig,

vi satt och skrev och höll varandra sällskap,drev med varandra..


Jag saknar dig..finns många fina minnen och jag önskar bara jag fick träffa dig en gång till..

jag önskar att du andades samma luft som vi.

 

Av zandra b - 3 oktober 2011 22:19

"Jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än.

De kommer en förändring,för dig kommer det bli bra <3 "

Ovido - Quiz & Flashcards