Alla inlägg under november 2010

Av zandra b - 12 november 2010 15:41

ursäkta.

Jag undrar vem de är som är patetisk och en stor jävla idiot.

Jag skrattar dig rätt upp i ansiktet. tänk efter lilla vän!


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 5 november 2010 22:00

Jag kan ibland undra vad människor tror.

Att dom kan behandla en hur som helst och sedan komma 

tillbaka en vecka senare för att förklara något som inte behöver förklaras.

Kan inte för mitt liv förstå hur vissa tror dom kan behandla mig,

för jag tar inte sådan skit som du kastat på mig det ska du ha klart för dig.

Jag vill inte ha någon som helst förklaring och vill heller inte ställa upp för dig,

du behöver absolut inte skriva sms,ringa eller skriva på facebook är onödigt.

Och att komma till mig för att försöka snacka om någon annan det kan du bara glömma,sådan är inte jag.

Jag tycker jag är värd bättre och absolut är mer ärlig än så som du gjort.

Tycker de är hur jävligt som helst att hålla på sådär.

Jag struntar i vilket ska du veta,för jag har det jag vill ha omkring mig!


Rock n roll

Zandra

Ovido - Quiz & Flashcards