Alla inlägg under september 2011

Av zandra b - 29 september 2011 20:36

Fick höra en väldigt tråkig och ledsam sak på förmiddagen idag.

Det gör så ont när människor lämnar våran värld.

Har haft otroligt roligt med dig Thomas,

var ofta med till dig när pappa skulle dit.

Du fixade skivor till mig och vi kallade varandra "storhöve",

jag ville alltid som liten sitta i ditt knä,jag bara älskade dig,

som den underbara person du var och jag vet många fler tycker.

Pippi min hund som också är en liten ängel, hon och du hade en speciell kontakt som ni kan ta vara på nu..

Vila i finaste frid,

du är saknar och älskad T.Ö


Av zandra b - 1 september 2011 17:18

Vissa dagar känns allt så himla bra och jag är stolt över mig själv,

medans andra dagar är allt helt tvärtom,

trots detta bestämmer jag mig oftast för att allt är bra,

fastän huvudet och jag inte är med alls.

Känns som att stirra i en tom vägg,hela dagarna.


Men jag välkomnar denna helg,jag ska ha de grymt!

Ovido - Quiz & Flashcards