Direktlänk till inlägg 23 april 2012

<3

Av zandra b - 23 april 2012 17:43

1 år,12 månader,52 veckor & 365 dagar utan dig.

Sen första gången jag mötte dig var jag såld och charmad.

Du var en genom snäll och underbar person,med dom finaste orden och dom vackraste ögonen.

Alla sena kvällar såsom alla hjärtans dag du höll mig på gott humör över msn,

dom felsta helger sågs vi och dom övriga i vänskapskretsen.

Det där du lurade i mig som skulle kolla på mig då jag sov,

du hoppade sönder en glaslampa till i will survive,

hängde i den lilla parken utanför kommunhuset,

alla gånger du bara var helt fantastisk.


Det gör så ont i hela mig,hela mitt hjärta och min stjäl.

Att vi alla förlorat en sådan fin människa.

Jag saknar dig,så in i helvete.

Du lever i mina tankar,i mitt hjärta & mina drömmar.

Du fattas oss Niclas..


Big Love

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra b - 28 maj 2012 23:08

Det har nu gått över ett år sedan min operation. Sen då det kändes som om jag började helt om på ruta ett,från att lära mig att gå,acceptera läget och a hjälp av andra människor för ett tag och framför allt försöka uppskatta andra mer. Jag har vä...

Av zandra b - 20 april 2012 15:25

Ibland kan man ju börja undra vad det är för vänner man har.. Inte för att jag klagar jag har många otroligt fina vänner lite här och var stans,runt om i sverige och sundsvall.. Men vissa gånger tvivlar man pga vissa saker som händer. Vill inte...

Av zandra b - 10 mars 2012 17:45

Jag har bland det vackraste hos mig varje dag,men hon har bara funnits hos mig i 8 dagar. Jag är förälskad i alla sidor hos henne och har gått och blivit lill "mamma".       Jag har gjort en minnes tatto på min fot,som står för mina vackra...

Av zandra b - 12 februari 2012 19:07

  Ruth "rutan tutan" Berglund, Det gör så ont i hela mig att du nu inte finns bland oss,en sån underbar person,varm och hjärtlig. Det onda inom oss är att förlorat dig,våran vackra mamma,mormor,gammelmormor,farmor,gammelfarmor,en vän. Du ha...

Av zandra b - 30 januari 2012 16:25


Emma engblom min kära hjärter dam,du gjorde det möjligt att ta en snabb sväng förbi junsele & till käraste Rut,jag kommer aldrig kunna tacka dig nog<3   Jag har nästan aldrig känt en sådan lättnad i både axlar & mitt hjärta som när jag höll di...

Ovido - Quiz & Flashcards