Alla inlägg under augusti 2011

Av zandra b - 18 augusti 2011 12:59

Inne på absolut sista veckan innan jag och min vän Ronya börjar folkhögskolan och ska plugga arslet av oss.

Jag har hunnit att vara hos min fader på hemsön hos Monika,träffat pappas lilla jänta Vilda och ridit för första gången på väldigt länge men viktigast av allt efter operationen. Har börjar övningsköra,fasiken så kul!

Hunnit färgat håret vitt (istället för silver) samt turkost,riktigt nice.


"ibland undrar jag hur folk kan uttrycka sig på vissa sätt,alla får ha sina åsikter,men ibland är det inte läge att skriva eller säga dom. Människor kan vara fruktansvärda,tänk efter en eller två gånger innan ni säger något"


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 5 augusti 2011 16:40

Kan tröttna på att folk pratar om andra i tredje person,

kom till mig så behöver ingen annan dras in i sådant ingen ska vara inblandad i. Jag gör mina val här i livet,precis som alla andra.

Det var JAG som valde det beslutet,ingen annan. Andra kom med synpunkter som pekade åt exakt samma håll.

Jag tycker jag gjorde rätt då det hände mig och ingen annan,mig,juste mig! Tycker att detta börjar bli extemt löjligt.

& jag längtar fruktansvärt tills man slipper detta.


Rock n roll over

Zandra

Ovido - Quiz & Flashcards