Alla inlägg under april 2012

<3

Av zandra b - 23 april 2012 17:43

1 år,12 månader,52 veckor & 365 dagar utan dig.

Sen första gången jag mötte dig var jag såld och charmad.

Du var en genom snäll och underbar person,med dom finaste orden och dom vackraste ögonen.

Alla sena kvällar såsom alla hjärtans dag du höll mig på gott humör över msn,

dom felsta helger sågs vi och dom övriga i vänskapskretsen.

Det där du lurade i mig som skulle kolla på mig då jag sov,

du hoppade sönder en glaslampa till i will survive,

hängde i den lilla parken utanför kommunhuset,

alla gånger du bara var helt fantastisk.


Det gör så ont i hela mig,hela mitt hjärta och min stjäl.

Att vi alla förlorat en sådan fin människa.

Jag saknar dig,så in i helvete.

Du lever i mina tankar,i mitt hjärta & mina drömmar.

Du fattas oss Niclas..


Big Love

 

Av zandra b - 20 april 2012 15:25

Ibland kan man ju börja undra vad det är för vänner man har..

Inte för att jag klagar jag har många otroligt fina vänner lite här och var stans,runt om i sverige och sundsvall..

Men vissa gånger tvivlar man pga vissa saker som händer.

Vill inte lägga ner energi på detta....

var bara tvungen att få ur mig några ord.

Ovido - Quiz & Flashcards