Direktlänk till inlägg 29 september 2011

en till underbar människa är nu en ängel..

Av zandra b - 29 september 2011 20:36

Fick höra en väldigt tråkig och ledsam sak på förmiddagen idag.

Det gör så ont när människor lämnar våran värld.

Har haft otroligt roligt med dig Thomas,

var ofta med till dig när pappa skulle dit.

Du fixade skivor till mig och vi kallade varandra "storhöve",

jag ville alltid som liten sitta i ditt knä,jag bara älskade dig,

som den underbara person du var och jag vet många fler tycker.

Pippi min hund som också är en liten ängel, hon och du hade en speciell kontakt som ni kan ta vara på nu..

Vila i finaste frid,

du är saknar och älskad T.Ö


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zandra b - 28 maj 2012 23:08

Det har nu gått över ett år sedan min operation. Sen då det kändes som om jag började helt om på ruta ett,från att lära mig att gå,acceptera läget och a hjälp av andra människor för ett tag och framför allt försöka uppskatta andra mer. Jag har vä...

<3

Av zandra b - 23 april 2012 17:43


1 år,12 månader,52 veckor & 365 dagar utan dig. Sen första gången jag mötte dig var jag såld och charmad. Du var en genom snäll och underbar person,med dom finaste orden och dom vackraste ögonen. Alla sena kvällar såsom alla hjärtans dag du höl...

Av zandra b - 20 april 2012 15:25

Ibland kan man ju börja undra vad det är för vänner man har.. Inte för att jag klagar jag har många otroligt fina vänner lite här och var stans,runt om i sverige och sundsvall.. Men vissa gånger tvivlar man pga vissa saker som händer. Vill inte...

Av zandra b - 10 mars 2012 17:45

Jag har bland det vackraste hos mig varje dag,men hon har bara funnits hos mig i 8 dagar. Jag är förälskad i alla sidor hos henne och har gått och blivit lill "mamma".       Jag har gjort en minnes tatto på min fot,som står för mina vackra...

Av zandra b - 12 februari 2012 19:07

  Ruth "rutan tutan" Berglund, Det gör så ont i hela mig att du nu inte finns bland oss,en sån underbar person,varm och hjärtlig. Det onda inom oss är att förlorat dig,våran vackra mamma,mormor,gammelmormor,farmor,gammelfarmor,en vän. Du ha...

Ovido - Quiz & Flashcards