Alla inlägg under december 2010

Av zandra b - 31 december 2010 16:21



Har hittat lite bilder som betyder grymt mkt under 2010!


Efter tolv slaget nyår 2009 - 2010

Jag & Ingrid, ingen visste då vilket år vi skulle få ;-)

 

 

Januari 2010

Min grymma vän i Sthlm Rikki <3 vi är den perfekta duon!


Februari 2010

Jag & Hanna äter på mongoliska innan vi drar vidare på Ris 2010!


Mars 2010

Mina små hjärtan i alla lägen


 

Mars 2010

Rakade sidan  i mitt röda fina hår!


Mars 2010

Jag & hanna & johanna <3


April 2010

Vart blond igen 


   

Maj 2010

Mamma och Pappa blev 40 år


Maj 2010

Var på sthlm rock out o träffade simon för första gången



Maj 2010

firades i lokalen,här jag och min goa kusin Lotten



  12 Juni 2010 - Fyllde 18 & såg kiss!


 

14 juni 2010 började sommarjobba ute på ett bad,såg sedan utsåhär!


  Juli 2010 Gjorde våran gemensama tatto jag och mamma


 

Agusti min tredje tatto


Agusti Hippie fest med världens fantastiska kvinna Ingrid <3 


Agusti Rock the mountain och sexy pose med Ingrid & miffo ;-) 


  Agusti Min andra tatto - Crashdiet


September 2010

Sthlm rock out part 3 men älskade och fina vännen Ingrid <3


Oktober 2010

Två år sen du Tobias gick bort.. fina fina du! 


Oktober 2010

I sthlm med miffo och mor ;-) 


Oktober 2010

Påväg hem från sthlm dök Ingrid upp ;-) Glad som solen själv!


November 2010 mormor och jag  och letar halsduk till henne.denna vart det :-)   November 2010 Miffo fyllde år och fick äntligen sitt "Creed från Crashdiet" ;-)


 

December Lotten var tärna och så fin så fin!


  Jul Jul strålande jul och mormor och morfar!


 

December lilla jag!


 

December 2010

Elin och jag innan utgång!<3


  sista dagen på året 2010! mer bilder kan komma sen ;-)



Av zandra b - 21 december 2010 18:32

 

Bland 2010 års veterantikar (berner sennen)

hamnade Electra på 5 plats totalt, inte illa när man är långt över 9 år!


Våran fin fina prinsessa :-)

rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 20 december 2010 21:44

Idag körde jag sista dagen på praktiken för denna termin!

Monika bjöd på lunch ifrån pizza playaaaa,riktigt mums.

sen fick jag julklapp av henne,ett present kort på H&m så imorgon ska jag köpa min röda kavaj där ifrån som jag tänkt köpa! och en choklad ask.

Tack monika! monika fick julkaffe av mig och christel fick julkulor i rosa pudlar ;-)


Vad har jag gjort för gott för att förtjäna allt jag har och dom jag har?

blir så grymt rörd!


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 19 december 2010 16:11

Ingrid min fina vän - http://groovus-maximus.blogspot.com/

Jag är så tacksam att jag har dig som vän,

att vi håller ihop vad det än gäller,

att vi alltid om det blir missförstånd osv tar allt med en nypa salt.

Jag älskar att hitta på saker med dig,dra på stan,

birsta,dricka kaffe eller till och med sitta på en buss och bara ha det underbart.

Tycker seriöst synd om dom som mist dig,för det finns ingen finare människa!

Jag älskar dig för den du är och på vilket humör du än är på!

Du är en fantastisk människa som jag kommer hjälpa i alla lägen!


Tack för en underbar helg och för att du är just, DU!


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 18 december 2010 00:48

Varit med finaste & bästa ingrid idag!

hon ville att jag skulle blogga,då gör jag det OM henne!


Med dig har jag gått genom så jädra mycket & vi kommer gå genom mera.

Du har stöttat mig i alla lägen,alltid fått mig att skratta.

Tre månader sen vi umgicks,endå är de som vi sågs igår.

En sådan vän som dig vill jag inte förlora,

göra misstaget andra gjort och inte sett ditt riktiga jag.

Om jag förlorar dig förlorar jag bland dom bästa.

You're the best,fuck the rest ;-)


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 4 december 2010 18:30

min kära vän ångesten har äntligen landat,

tycker fortfarande såklart att de är jätte jobbigt.

Men så himla skönt att jag äntligen ska få hjälp,

att det går att göra något och att de inte är försent.

Jag kommer äntligen kunna träna riktigt,

gå i klackskor,använda alla 10000 par som står här o väntar på mig.

när allt är klart blir de röj,tatto och klackisar!


Rock n roll over

Zandra

Ovido - Quiz & Flashcards