Alla inlägg under april 2011

Av zandra b - 29 april 2011 15:10


 
 


Duktiga tjej!


Electra gör lite som hon vill hahah!
   

<3

Av zandra b - 26 april 2011 19:22

Jag skulle varit där enligt planerna & planerna går inte alltid som planerat.

Ledsen för att inte kunna & ledsen för det här.

Mina tankar är hos er på norraberget,hos dig Niclas,familj och alla vänner.


Kommer aldrig glömma någonting,inte dig,minnerna,skratten.

Allt stannar kvar i mitt hjärta.

Vila i finaste frid.

Av zandra b - 26 april 2011 12:06

Jag sa för längesedan till min mor att jag skulle städa lite i vardagsrummet,endå fastnade jag här.. Vid en historik på msn,med dig.


det började med:Wuzup roxtar!

Som alltid ifs,men spårade rätt snabbt ut.

Fantasin drog iväg och samtalet är ett gott minne.


Nu tappade jag tråden och vad jag ville skriva,om jag ens ville..

Jag kanske bara behövde göra det..

Av zandra b - 24 april 2011 14:00

Har börjar skrivit flera gånger men hela tiden raderat det jag skrivit.

Flera gånger har jag börjat om på nytt,men fingrarna vill inte skriva dom orden igen.. I tankarna och i hjärtat är du.


Mer än så skriver jag inte idag & kanske inte imorgon,vem vet.

Tankarna är med och minnerna går inte att sudda ut.


Big love

Zandra

Av zandra b - 21 april 2011 19:32

Varit ute och flängt med mormor idag,fram och tillbaka hit och dit!

Varit på skolan,dm och haft besök alldeles nyss av söta kusinerna.

Idag är jag rätt glad faktiskt,men fortfarande trött på gipset haha.

Fick ett stort påskägg av mormor idag,det får man tacka för =)

Snart blir det väl herr och fru på tv,om det inte dyker om nå roligare.


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 19 april 2011 22:24

Ska precis ta och lägga mig,

Electra ligger i sitt favvo hörn och snarkar,lilla lilla vovven.

Irma däremot ska sova i sängen hos mig,som alltid!

Lita fick följa med till Timrå klubben idag,var massvis med rottisar där,

Så kolla fick hon allt göra och höra hur dom vovvarna leker,inte riktigt som sheltie's. haha

Haft en helt ok dag,imorgon blir bättre!


Rock n roll over

Zandra

Av zandra b - 18 april 2011 19:56

Suttit ute i underbart väder på förmiddagen & eftermiddagen,

synd det blåser rätt mycket också,hade varit bättre om de bara var sol.

Har träffat mina gullungar idag,bara det att Gabriel sov rätt mycket & Lotten hade nog saknar att cykla haha go ungar :-)

Undra vad morgondagen har att bjuda på förutom lite tid på Djurmagazinet ooch tid i solen (hoppas jag?) vad som mer sker får man väl se!

Nu tv tittande.


Rock n roll over

Zandra

Ovido - Quiz & Flashcards