Alla inlägg under november 2011

??

Av zandra b - 21 november 2011 21:38

vem kan jag lita på när jag inte kan lita på mig själv?..

Av zandra b - 8 november 2011 16:08

Dimmiga,gråa och värdelösa dagar är tillbaka.

Jag vill vara ledig och göra vad jag vill.

Inte ligga sömnlös långt inpå nätterna för att man lagt sig tidigt och måste upp.

Vill inte behöva bli besviken varenda gång,varenda gång vi pratar.

Min hjärna orkar inte ta detta igen,

vill inte,jag vill inte att det ska vara sådär.

Jag kommer alltid ställa upp för dig..

Tankarna om olika saker bara snurrar runt i huve,

när är det dags för lite lugn och ro?

Det är gamla tider som kommer upp,högstadiet,nutid och allt där mellan..

Skulle vilja kunna göra något,kunna hjälpa dig.

Skulle bygga en bro för din skull,

allt skulle jag göra..allt.

Ovido - Quiz & Flashcards